تیرگی یک خواب
نوشته شده توسط : احسان اسکندری

من به اندازه‌ی تقدیر توام .. که به دست روشنت دل بسته
آسمون دل گرفته با منه .. گریه انگار که به من پیوسته

حس خوب داشتنت همرامه .. این به من گرمی بودن میده
من به این دلهره عادت دارم .. این تویی داره امونم میده

تو تموم عاشقانه‌ی منی .. که به هر جهت پر از احساسی
تو با دستای قشنگت داری .. پل رویا رو برام میسازی

من بدون تو یعنی یک مرداب .. می‌رسم به تیرگی یک خواب
بگو این تاریکی‌ها با ما نیست .. در میاد از پشت ابرا مهتاب

ترانه‌سرا: سمیرا جعفری





:: برچسب‌ها: اشک , امید , باران , بارون , بغض , بهار , بی تو , بی وفایی , تنهایی , جدایی , خدا , دل , دلتنگی دوری , دوستت دارم , دوست داشتن , دوستی , دیدار , زندگی , زیبایی , سکوت شیوانا , عاشق , عاشقانه , عاشقانه ها , عشق , غرور , غزل , فاصله , قلب مادر , محبت , مرگ , معنای , عشق نامه , نگاه , پاییز , پدر , پرنده پ , نهان , پرواز , پنجره , گریه گل , گل سرخ , گوگوش ,
:: بازدید از این مطلب : 343
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: